Kampanie Pinterest Ads?
Pozyskuj wartościowy ruch za pomocą reklamy na Pintereście
Czym jest reklama Pinterest Ads?
To rodzaj płatnej reklamy, którą wyświetlasz na platformie Pinterest. Reklama pinterest posiada podobne możliwości do reklam na Facebooku, Instagramie czy w Google. Świetnie sprawdza się w branżach gdzie docelową grupą są kobiety.
Przyciągaj wartościowy ruch do swojej strony www
Buduj zasięg wśród swojej grupy docelowej
Zwiększaj współczynnik konwersji
Wpływaj na decyzje zakupowe
Zwiększaj świadomość swojej marki
Co zyskasz dzięki Pinterest Ads?
precyzyjna grupa odbiorców
Ponad 3,7 miliona Polaków korzysta z portalu Pinterest z czego 86% to kobiety. Dzięki możliwościom reklamy Pinterest możesz decydować o stawkach i optymalizować reklamy osiągając założone cele biznesowe w zdecydowanie niższych kosztach niż na innych platformach reklamowych.
Aby maksymalizować efekty docieraj do swoich odbiorców za pomocą ich cech albo zdefiniowanych przez Ciebie słów kluczowych. Zaawansowane, mierzalne wskaźniki analityczne pozwalają śledzić efektywność poszczególnych reklam, minimalizować koszty a także skalować wyniki. Działasz w e-commerce? Nie trać szansy na zysk i wykorzystaj potencjał reklamy Pinterest.
Szczegółowy dobór grupy odbiorców
Określasz szczegółowo cechy osób do których chcesz dotrzeć
Generowanie ruchu www
Ściągasz wartościowy ruch na swoją stronę internetową
Różne cele reklamowe
Masz do dyspozycji różne opcje wspierające twój biznes
Stymulowanie sprzedaży
Zdobywasz efekty i zwiększasz swoje przychody
Dla kogo reklama Pinterest Ads?
Biznesy modowe i kosmetyczne
Biznesy kulinarne i dietetyczne
Biznesy dotyczące wystroju wnętrz
Oferty dla miłośników „zrób to sam” (DIY)
Prowadzisz profil organiczny ale nie widzisz rezultatów? O tym medium nie jest głośno w sieci? Zastanawiasz się czy kampania reklamowa Pinterest jest więc dla Ciebie? Odpowiedź brzmi – to zależy od Twojej grupy docelowej! Powyżej widzisz jak prezentują się użytkownicy Pinterest w Polsce. Jeśli należysz do branż związanych z interesującą ich tematyką to tak, reklama Pinterest jest dla Ciebie i powiem więcej – sprawdza się świetnie nawet wtedy gdy Twój profil, który prowadzisz działaniami organicznymi nie generuje wyników.
Niższa popularność reklamowa tego kanału ma swoje plusy a najważniejszym z nich jest to, że jej koszty są zdecydowanie mniejsze, co wynika z niewielkiej liczby reklamodawców. Nie musisz więc konkurować wysokimi budżetami marketingowymi by osiągać swoje cele! Według badania OpenMobi 2020 r aż 57% osób kupiło produkt znaleziony w tym medium – to wynik zdecydowanie wart uwagi. Otwórz swój profil i przejrzyj jakie reklamy pojawiają się wśród organicznych pinów. Reklama Pinterest oznaczona jest na portalu etykietą „promowane przez”. Ciekawą strategią jest wykorzystanie reklamy Pinterest do budowy lejka marketingowego. Zimny ruch zdobyty za pomocą tego medium według danych Google Analytics notuje bardzo duży średni czas zaangażowania podczas sesji.
Podstawowy audyt marketingu
Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
analiza otoczenia i konkurencji firmy
analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT
analiza komunikacji marketingowej
analiza Social Media
analiza użytkowników
efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja
dotarcie do grupy docelowej
jakość strony www UI/UX
podstawowy audyt SEO
identyfikacja luk marketingowych
identyfikacja luk marketingowych
Konkretne rekomendacje
Multiwymiarowy audyt marketingu
Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
analiza otoczenia i konkurencji firmy
analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT
analiza komunikacji marketingowej
efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja
analiza płatnych działań reklamowych
analiza działań organicznych (w tym Social Media)
multiwymiarowa analiza użytkowników
analiza strategii marketingowej
audyt SEO
analiza produktowa
analiza zachowań użytkowników
analiza ścieżki zakupowej
identyfikacja luk marketingowych
Konkretne rekomendacje
Audyt Social Media
Analiza Twoich
profili społecznościowych
analiza statystyk
atrakcyjność kreacji
analiza techniczna kanału
analiza działań płatnych
analiza działań płatnych
atrakcyjność i jakość komunikacji
zgodność komunikacji z celami biznesowymi
dotarcie do grupy docelowej
zaangażowanie użytkowników
dotarcie do grupy docelowej
Konkretne rekomendacje
Doświadcz korzyści Pinterest Ads
budowanie lejka sprzedażowego
Reklama Pinterest Ads posiada szerokie możliwości dobierania grupy odbiorców. Poza klasycznymi zainteresowaniami umożliwia np. wyszukiwanie osób podobnych do Twoich obecnych klientów, co nieomal podwaja szanse sprzedażowe. Wykorzystaj siłę tego medium do budowania lejka sprzedażowego!