Kampanie Pinterest Ads?

Pozyskuj wartościowy ruch za pomocą reklamy na Pintereście

Czym jest reklama Pinterest Ads?

To rodzaj płatnej reklamy, którą wyświetlasz na platformie Pinterest. Reklama pinterest posiada podobne możliwości do reklam na Facebooku, Instagramie czy w Google. Świetnie sprawdza się w branżach gdzie docelową grupą są kobiety.

Przyciągaj wartościowy ruch do swojej strony www

Buduj zasięg wśród swojej grupy docelowej

Zwiększaj współczynnik konwersji

Wpływaj na decyzje zakupowe

Zwiększaj świadomość swojej marki

Co zyskasz dzięki Pinterest Ads?

precyzyjna grupa odbiorców

Ponad 3,7 miliona Polaków korzysta z portalu Pinterest z czego 86% to kobiety. Dzięki możliwościom reklamy Pinterest możesz decydować o stawkach i optymalizować reklamy osiągając założone cele biznesowe w zdecydowanie niższych kosztach niż na innych platformach reklamowych.

Aby maksymalizować efekty docieraj do swoich odbiorców za pomocą ich cech albo zdefiniowanych przez Ciebie słów kluczowych. Zaawansowane, mierzalne wskaźniki analityczne pozwalają śledzić efektywność poszczególnych reklam, minimalizować koszty a także skalować wyniki.  Działasz w e-commerce? Nie trać szansy na zysk i wykorzystaj potencjał reklamy Pinterest.

Szczegółowy dobór grupy odbiorców

Określasz szczegółowo cechy osób do których chcesz dotrzeć

Generowanie ruchu www

Ściągasz wartościowy ruch na swoją stronę internetową

Różne cele reklamowe

Masz do dyspozycji różne opcje wspierające twój biznes

Stymulowanie sprzedaży

Zdobywasz efekty i zwiększasz swoje przychody

Dla kogo reklama Pinterest Ads?

Biznesy modowe i kosmetyczne

Biznesy kulinarne i dietetyczne

Biznesy dotyczące wystroju wnętrz

Oferty dla miłośników „zrób to sam” (DIY)

Prowadzisz profil organiczny ale nie widzisz rezultatów? O tym medium nie jest głośno w sieci? Zastanawiasz się czy kampania reklamowa Pinterest jest więc dla Ciebie? Odpowiedź brzmi – to zależy od Twojej grupy docelowej! Powyżej widzisz jak prezentują się użytkownicy Pinterest w Polsce. Jeśli należysz do branż związanych z interesującą ich tematyką to tak, reklama Pinterest jest dla Ciebie i powiem więcej – sprawdza się świetnie nawet wtedy gdy Twój profil, który prowadzisz działaniami organicznymi nie generuje wyników. 

Niższa popularność reklamowa tego kanału ma swoje plusy a najważniejszym z nich jest to, że jej koszty są zdecydowanie mniejsze, co wynika z niewielkiej liczby reklamodawców. Nie musisz więc konkurować wysokimi budżetami marketingowymi by osiągać swoje cele! Według badania OpenMobi 2020 r aż 57% osób kupiło produkt znaleziony w tym medium – to wynik zdecydowanie wart uwagi. Otwórz swój profil i przejrzyj jakie reklamy pojawiają się wśród organicznych pinów. Reklama Pinterest oznaczona jest na portalu etykietą „promowane przez”. Ciekawą strategią jest wykorzystanie reklamy Pinterest do budowy lejka marketingowego. Zimny ruch zdobyty za pomocą tego medium według danych Google Analytics notuje bardzo duży średni czas zaangażowania podczas sesji.

Najczęściej wybierany

Podstawowy audyt marketingu

Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe


analiza otoczenia i konkurencji firmy

analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT

analiza komunikacji marketingowej

analiza Social Media

analiza użytkowników

efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja

dotarcie do grupy docelowej

jakość strony www UI/UX

podstawowy audyt SEO
identyfikacja luk marketingowych

identyfikacja luk marketingowych


Konkretne rekomendacje

Multiwymiarowy audyt marketingu

Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe


analiza otoczenia i konkurencji firmy

analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT

analiza komunikacji marketingowej

efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja

analiza płatnych działań reklamowych

analiza działań organicznych (w tym Social Media)

multiwymiarowa analiza użytkowników

analiza strategii marketingowej

audyt SEO

analiza produktowa

analiza zachowań użytkowników

analiza ścieżki zakupowej

identyfikacja luk marketingowych


Konkretne rekomendacje

Audyt Social Media

Analiza Twoich
profili społecznościowych


analiza statystyk

atrakcyjność kreacji

analiza techniczna kanału
analiza działań płatnych

analiza działań płatnych

atrakcyjność i jakość komunikacji

zgodność komunikacji z celami biznesowymi

dotarcie do grupy docelowej

zaangażowanie użytkowników

dotarcie do grupy docelowej


Konkretne rekomendacje

Doświadcz korzyści Pinterest Ads

budowanie lejka sprzedażowego

Reklama Pinterest Ads posiada szerokie możliwości dobierania grupy odbiorców. Poza klasycznymi zainteresowaniami umożliwia np. wyszukiwanie osób podobnych do Twoich obecnych klientów, co nieomal podwaja szanse sprzedażowe. Wykorzystaj siłę tego medium do budowania lejka sprzedażowego!

reklama pinterest