Poznaj mnie lepiej!
Cześć tu Katarzyna! Zajmuję się zawodowo marketingiem od 2015 roku. Miałam okazję pracować zarówno w agencji reklamowej, jak i „od kuchni” jako samodzielny specjalista w e-commerce i serwisie usługowym. Z wykształcenia jestem mgr Zarządzania w specjalizacji Strategiczne Zarządzanie Marką.
Moja przygoda z marketingiem zaczęła się na studiach marketingowych
Gdzie całym serduchem pokochałam specjalizację „Strategiczne Zarządzanie Marką”. Wykładowcy współpracujący z topowymi markami w różnych projektach i planowanie działań marketingowych wspierających rozwój przedsiębiorstw w perspektywie długofalowej były wówczas wiodącym tematem na uczelni. Tą wiedzę wprowadzam na co dzień do strategii marek z którymi współpracuję. Śmieję się czasami, że studia wcale nie były moją pierwszą stycznością z marketingiem. Jako dziecko poza bajkami najchętniej oglądałam reklamy 🙂 Znałam wszystkie na pamięć!
Jestem typem stratega i badacza marketingowego
Gdybym miała podsumować się jednym słowem brzmiałoby ono: „wnikliwość”. Rozkładam marki i procesy na najmniejsze elementy oraz szukam w nich dziury w całym. Obalanie hipotez mam opanowane do perfekcji dzięki czemu wiem kiedy nie warto czegoś robić lub kiedy możemy mieć plan B, plan C i jeszcze kilka innych. Dzięki swojej wnikliwości i strategicznemu podejściu mogę maksymalnie wsiąknąć w dany biznes, zrozumieć jego wyzwania i dobrać odpowiednie działania do realizacji celów.
Freelancer, który łączy wiedzę z różnych obszarów marketingu
W swojej karierze prowadziłam działania w różnych obszarach marketingu online i offline dzięki czemu posiadam zestaw szerokich umiejętności marketingowych. Połączenie wiedzy z różnych obszarów pozwala mi patrzeć na daną markę wielowymiarowo i z powodzeniem realizować skuteczne strategie marketingowe, audyty i kampanie reklamowe. Silna marka to przecież efekt synergii wielu tworzących ją czynników.
Jeśli myślisz, że takich pracowników już nie ma…
Będzie mi bardzo miło pokazać Ci, że są jeszcze na tym świecie osoby, którym chce się chcieć. Które chcą działać a nie tylko odhaczać zadania, które to Ty im wytłumaczyłeś. Które są proaktywne i zaangażowane nie tylko w poprawę tego co nie działa ale również w szukanie sposobów na rozwijanie tego co już jest bardzo dobre.
Prowadziłam marketing różnego rodzaju biznesów w różnych branżach
Pracowałam z różnorodnymi branżami – od technicznych po lifestyle. Nie jestem w stanie wymienić z iloma miałam już do czynienia ale jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że już znam Twoją branżę. Byłam samodzielnym specjalistą ds. marketingu w usługach, e-commerce, jak i agencji marketingowej. Wiem jak wygląda współpraca marketingowa po obu stronach – z zewnątrz i na zewnątrz przedsiębiorstwa. Wiem jak ważna jest komunikacja i wzajemne zrozumienie. Wiem, że każdy biznes jest w innej sytuacji i ma inne możliwości. Zdobyte ponad 9 letnie doświadczenie przekładam na najlepsze praktyki i działania.
Nie boję się zdradzić Ci wiedzy marketingowej
Chcę by Twój biznes się rozwijał dlatego musisz rozumieć mechanizmy, które rządzą marketingiem. Nie będę ich przed Tobą ukrywać. Musisz rozumieć je chociażby po to by nie popełniać wciąż tych samych błędów, które kosztują Cię czas lub pieniądze. Nie tędy droga. Nie boję się mówić wprost dlatego zyskujesz u mnie nie tylko wsparcie w działaniach, ale i porządną dawkę wiedzy. Z pewnością będę Cię informować o tematach marketingowych, które napotkamy na naszej wspólnej drodze podczas pracy nad Twoją marką.
Lubię zdobywać nową wiedzę z marketingu i nie tylko
Po 715 godzinach szkoleniowych przestałam liczyć godziny na których uczę się nowinek marketingowych i wzbogacam wiedzę specjalistyczną. Systematycznie czytam nowe książki z marketingu, biznesu i psychologii, która niewątpliwie mocno łączy się z marketingiem. Bywają tacy co dziwią się gdy słyszą, że lubię się uczyć. Prawda jest taka, że daje mi to ogromną satysfakcję i zapał do odkrywania nowych możliwości.
Podejmuję tylko takie działania w które sama wierzę
Aby wystartować z jakimś działaniem muszę w nie wierzyć – nie namówisz mnie do robienia czegoś, co według mnie jest skazane na niepowodzenie. Jestem poszukiwaczem sensu i jeśli go nie widzę nie startuję z działaniami oszczędzając Ci czasu i budżetu.
9+
lat doświadczenia
715+
odbytych godzin szkoleniowych
450+
zrealizowanych kampanii
„
Uważam, że skuteczny marketing jest bliższy matematyce niż kreatywnym obrazkom.
Liczysz przecież dochody a nie liczysz kreatywność – jej nie da się od tak zsumować.
Jak się ze mną pracuje na co dzień?
Jeśli cenisz te wartości to z pewnością znajdziemy wspólny język. Zobaczysz jak wartościowa może być współpraca z freelancerem, który angażuje się w dobro Twojej marki.