Audyty marketingowe

Napisz do mnie, a pomogę Ci dostosować idealny plan działania do Twoich potrzeb biznesowych. Zdobądź spersonalizowane wsparcie i osiągnij wyższy poziom sukcesu w realizacji swoich celów!

Czym jest audyt marketingowy?

To szczegółowa analiza prowadzonych przez Ciebie działań marketingowych. Dzięki niej zyskujesz konkretne informacje co robić by osiągnąć swoje cele. Oferuję 3 rodzaje audyty – w zależności od obszerności Twoich potrzeb. Poznasz je na dole strony!

Chcesz zwiększyć ilość zamówień lub kontaktów klientów?

Czujesz, że Twoje działania marketingowe są nieefektywne?

Nie wiesz co robić a konkurencja Cię wyprzedza?

Brak Ci pomysłów co jeszcze możesz zrobić ze swoim marketingiem?

Potrzebujesz konkretów a nie oklepanych frazesów marketingowych?

Średnie wyniki poprawy marketingu u moich klientów

liczba sprzedaży

+36%

dotarcie do klienta

+49%

zwrot reklamy ROAS

+31%

koszt kliknięcia CPC

-14%

Co zyskasz dzięki audytowi?

4 razy
konkret!

Audyt to indywidualnie opracowane źródło wiedzy o Twoim marketingu.

Zyskujesz konkretne informacje o tym czego brakuje teraz w Twoim marketingu i co powinieneś zacząć robić by rozwijać swój biznes. Audyt to obszerne opracowanie przygotowane indywidualnie dla Twojej marki. Najdroższe w biznesie są koszty utraconych możliwości i niewykorzystanych szans a to właśnie je poznajesz po otrzymaniu audytu marketingowego.

Poznasz luki
w Twoim marketingu

Będziesz wiedzieć co musisz poprawić

Poprawisz efektywność swoich kanałów

Będziesz prowadzić skuteczniejsze działania

Zrozumiesz zachowania Twoich nabywców

Będziesz mieć lepszy wpływ na ich decyzje

Otrzymasz wskazówki jak skalować sprzedaż

Będziesz się rozwijać i budować siłę marki

Moje kompetencje marketingowe pomagają przedsiębiorcom rozwiązać problemy ze skalowaniem biznesu poprzez

wyeliminowanie ukrytych wyzwań w ich procesach
marketingowych

Dla kogo audyt marketingu?

Przedsiębiorcy szukający wzrostu sprzedaży

Przedsiębiorcy stojący w miejscu od dłuższego czasu

Przedsiębiorcy na początku drogi swojej marki

Przedsiębiorcy w konkurencyjnych branżach

Zastanawiasz się czy audyt marketingowy jest dla Ciebie? Czy to już pora aby dokonać takiej analizy? Jestem zdania, że inwestycja w poprawę biznesu to zawsze świetny pomysł. Jeśli właśnie czekasz na pierwszych klientów z sieci to niewątpliwie audyt pomoże Ci znaleźć wszystkie rzeczy których nie dopatrzyłeś a które warto usprawnić.

Drugą grupą osób, którym poleca się audyt marketingowy są przedsiębiorcy, którzy działają już jakiś czas na rynku ale potrzebują zweryfikowania swoich działań marketingowych. Szukają sposobów optymalizacji kosztów i wyciśnięcia jak największej liczby sprzedaży z napływającego ruchu.

Możesz wybrać rodzaj audytu dopasowany do Twoich potrzeb! Do wyboru masz:

  • audyt podstawowy – najczęściej wybierana analiza działań marketingowych. Idealna opcja dla usług i małych sklepów.
  • multiwymiarowy audyt marketingu – wybierany zazwyczaj przez sklepy internetowe lub duże marki z obszerną ilością danych do analizy
  • audyt Social Media – dla każdego kto chce poprawić skuteczność swoich profili w mediach społecznościowych

Analiza marketingu pozwoli Ci dostrzec to czego sam/a nie widzisz!

Czym się wyróżniam jako specjalista?

Optymalizuję kompleksowo procesy marketingowe

Prowadziłam kompleksowo marketing lub zajmowałam się konkretnymi działami w różnego rodzaju przedsiębiorstwach – od e-commerce, przez agencję marketingową aż po usługi. Wiem jak działają procesy marketingowo – sprzedażowe dzięki temu potrafię poukładać poszczególne składowe marketingu w całość.

Podchodzę etycznie do współpracy dlatego otrzymujesz ode mnie analizę faktów zamiast słodkich i nic nie wnoszących bajek. Jestem osobą bardzo dociekliwą co sprawia, że rozkładam Twój biznes na najmniejsze czynniki i szukam sposobu na wykorzystanie ich w bardziej efektywny sposób. Można śmiało powiedzieć, że tworzę Twoją markę wspólnie z Tobą i patrzę na nią w perspektywie długofalowej. Czuję się odpowiedzialna za swoje działania więc zamiast prowadzić fabrykę współprac przyjmuję na siebie optymalną ilość projektów. Wszystko po to by oddać w Twoje ręce jak najlepiej dopasowane rekomendacje do wdrożenia.

Wykształcenie w specjalizacji Strategiczne Zarządzanie Marką.

8 letnie doświadczenie w usługach, e-commerce i agencji reklamowej.

Prowadzę różne rodzaje audytów marketingu

Najczęściej wybierany

Podstawowy audyt marketingu

Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe


analiza otoczenia i konkurencji firmy

analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT

analiza komunikacji marketingowej

analiza Social Media

analiza użytkowników

efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja

dotarcie do grupy docelowej

jakość strony www UI/UX

podstawowy audyt SEO
identyfikacja luk marketingowych

identyfikacja luk marketingowych


Konkretne rekomendacje

Multiwymiarowy audyt marketingu

Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe


analiza otoczenia i konkurencji firmy

analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT

analiza komunikacji marketingowej

efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja

analiza płatnych działań reklamowych

analiza działań organicznych (w tym Social Media)

multiwymiarowa analiza użytkowników

analiza strategii marketingowej

audyt SEO

analiza produktowa

analiza zachowań użytkowników

analiza ścieżki zakupowej

identyfikacja luk marketingowych


Konkretne rekomendacje

Audyt Social Media

Analiza Twoich
profili społecznościowych


analiza statystyk

atrakcyjność kreacji

analiza techniczna kanału
analiza działań płatnych

analiza działań płatnych

atrakcyjność i jakość komunikacji

zgodność komunikacji z celami biznesowymi

dotarcie do grupy docelowej

zaangażowanie użytkowników

dotarcie do grupy docelowej


Konkretne rekomendacje

Współpraca przy audycie zaczyna się od wnikliwej rozmowy o sytuacji Twojego biznesu. Muszę dokładnie zrozumieć z czym się mierzysz na co dzień, jakie masz problemy i co jest dla Ciebie ważne. Następnie przechodzę do analizy Twojego biznesu na wielu płaszczyznach. Korzystam z Twoich narzędzi analitycznych i własnego zaplecza narzędzi. Analizuję Twoje dane historyczne oraz Twoją markę pod różnym kątem po to aby finalnie wskazać Ci listę konkretnych działań, które powinieneś wdrożyć aby poprawić swój marketing i swoją sprzedaż. Audyt to opracowanie przygotowane indywidualnie dla Twojej marki. Nie korzystam z gotowców, wspieram się analityką, którą zderzam z moją wiedzą i doświadczeniem zawodowym.

Na to pytanie nie ma jednej odpowiedzi. Możesz być dużą marką z setkami podstron oraz mnóstwem danych historycznych a możesz mieć kilka podstron. Możesz mieć 1000 fanów a możesz mieć 60 tysięcy. Możesz mieć problemy ze skalowaniem sprzedaży albo mimo wielu lat na rynku nie możesz zbudować wizerunku marki. Możesz mieć niszową ofertę a możesz też pływać w morzu konkurentów. Czas trwania audytu zależy od sytuacji i mojego obłożenia projektowego. Zazwyczaj trwa 2-4 tygodnie. Zapytaj mnie podczas rozmowy a doprecyzuję ten termin do sytuacji Twojego biznesu.

Po audycie spotykamy się online na omówienie materiałów, które otrzymasz. Omówimy sytuację i wszelkie pytania jakie Ci się nasuną. Nie zostawiam nikogo bez planu do dalszych działań dlatego rekomendacje, które otrzymasz zostaną zaetykietowane od najważniejszych do tych mniej pilnych. W późniejszym okresie po przeprowadzeniu audytu zazwyczaj pracuję dalej z klientem nad realizacją rekomendacji i konkretnych działań np. poprzez prowadzenie kampanii reklamowej, jako wsparcie w znalezieniu odpowiednich dostawców usług czy pod kątem prowadzenia analityki statystyk biznesu. Działam elastycznie więc wszystko zależy od indywidualnej sytuacji danej marki. Możesz skorzystać z audytu i wdrożyć rekomendacje we własnym zakresie a możesz też współpracować nad poprawą biznesu razem ze mną.

Doświadcz korzyści audytu marketingu

Jednorazowa inwestycja w długofalowe efekty

Inwestujesz raz a wyniki zbierasz długoterminowo. To wystarczający powód do tego by zrobić krok w stronę lepszego rozwoju swojego biznesu. Przekonałam Cię? Napisz do mnie!