Kampanie Google Ads

Generuj sprzedaż w swoim biznesie

Czym jest Google Ads?

To płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Możesz znać je też pod wcześniejszą nazwą czyli AdWords. Szacuje się, że blisko 1/4 wszystkich reklam w internecie pochodzi z systemu reklamowego Google Ads.

Zwiększaj ilość zakupów swoich produktów i usług

Zwiększaj świadomość marki i lojalność klientów

Przyciągaj ruch do swojej witryny

Zwiększaj współczynnik konwersji

Prowadź zaawansowany remarketing

Co zyskasz dzięki Google Ads?

jesteś tam gdzie twoi klienci

Zakupy przez internet to w dzisiejszym świecie norma. 95% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Wiesz, że kampanie Google Ads wyłapują osoby o największej chęci zakupowej? Trafiasz do użytkowników, którzy właśnie szukają produktów takich jak Twoje!

System Google Ads pozwala na zastosowanie różnorodnych formatów reklamowych dopasowanych do potrzeb Twojego biznesu. Nie sposób zliczyć możliwych kombinacji ustawień, które można wykorzystać!​

Odbiorcy o dużej chęci zakupowej

Będziesz skutecznie zdobywać klientów

Wysoka efektywność

Będziesz generować efekty i optymalizować koszty

Szybkie efekty sprzedażowe

Będziesz skalować swój biznes

Różnorodne formaty do wykorzystania

Dopasujesz kampanię do swoich potrzeb

Dla kogo kampanie Google Ads?

Dla tych co szukają szybkiej sprzedaży

Gdy chcesz intensywnego wzrostu marki

Gdy zależy Ci na efektywności

Dla praktycznie każdej branży

Jeśli szukasz sposobu na szybkie efekty sprzedażowe kampania Google Ads będzie dobrym wyborem. Możesz ją zacząć i przerwać w dowolnym momencie kontrolując tym samym swoje wydatki. Na koszty kampanii wpływa wiele zmiennych i jednym z ważnych czynników są tutaj wydatki ponoszone przez Twoich konkurentów, którzy walczą o tą samą grupę docelową. Budżet marketingowy powinien być dopasowany do celów jakie chcesz osiągnąć. 

Kampanie Google Ads (wcześniej AdWords) to rozwiązanie, które umożliwi Ci dotarcie do Twoich potencjalnych klientów we właściwym miejscu i czasie. Można śmiało powiedzieć, że ten rodzaj reklamy jest dostępny dla większości przedsiębiorców.

Wysoki stopień dopasowania, liczne wskaźniki skuteczności i możliwość płatności wyłącznie za wyniki pozwala na efektywne zarządzanie budżetem reklamowym. Duża elastyczność umożliwia dotarcie do grupy docelowej za pomocą określonych czynników czy uczenia maszynowego. Wykorzystaj te możliwości do zdobywania klientów i stymulowania sprzedaży!

Najczęściej wybierany

Podstawowy audyt marketingu

Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe


analiza otoczenia i konkurencji firmy

analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT

analiza komunikacji marketingowej

analiza Social Media

analiza użytkowników

efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja

dotarcie do grupy docelowej

jakość strony www UI/UX

podstawowy audyt SEO
identyfikacja luk marketingowych

identyfikacja luk marketingowych


Multiwymiarowy audyt marketingu

Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe


analiza otoczenia i konkurencji firmy

analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT

analiza komunikacji marketingowej

efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja

analiza płatnych działań reklamowych

analiza działań organicznych (w tym Social Media)

multiwymiarowa analiza użytkowników

analiza strategii marketingowej

audyt SEO

analiza produktowa

analiza zachowań użytkowników

analiza ścieżki zakupowej

identyfikacja luk marketingowych


Audyt Social Media

Analiza Twoich
profili społecznościowych


analiza statystyk

atrakcyjność kreacji

analiza techniczna kanału
analiza działań płatnych

analiza działań płatnych

atrakcyjność i jakość komunikacji

zgodność komunikacji z celami biznesowymi

dotarcie do grupy docelowej

zaangażowanie użytkowników

dotarcie do grupy docelowej


Doświadcz korzyści Google Ads

płacisz za efekty nie wyświetlenia

Kampanie Google Ads kocha się głównie z dwóch powodów. Po pierwsze pojawiasz się ze swoją ofertą wtedy kiedy ktoś szuka właśnie coś takiego jak ty posiadasz. Po drugie płacisz za przejścia na swoją stronę a nie wyświetlenia reklamy. To inwestycja w efekty przy jednoczesnej optymalizacji kosztów!