Kampanie TikTok Ads

Wykorzystaj siłę zasięgu do generowania wyników

Czym jest TikTok Ads?

To rodzaj płatnej reklamy, którą zwiększasz ilość wyświetleń na platformie społecznościowej TikTok. Świetna opcja dla marek z różnych branż. Wśród polskich użytkowników TikTok aż ponad 40% to osoby w wieku 18-24 lata.

Chcesz zwiększyć zasięg swojej marki?

Chcesz generować ruch na www?

Chcesz stymulować zakupy?

Chcesz docierać do młodszych (i nie tylko!) klientów?

Chcesz wpływać na świadomość marki?

Co zyskasz dzięki TikTok Ads?

realizuj cele marketingowe

Reklama na TikTok to sposób na precyzyjne dobieranie grupy odbiorców i realizowanie celów biznesowych za pomocą kreatywnych formatów reklamowych.

Wykorzystując siłę TikToka do ściągania ruchu na stronę internetową mamy możliwość sprowadzenia wartościowych potencjalnych klientów swojej marki. Różnorodne formaty dają marketerom możliwość stworzenia inspirujących i kreatywnych treści stymulujących do dokonania zakupu lub poznania nowej marki. Jako najczęściej pobierana aplikacja w 2020 TikTok stał się wysoko popularnym medium zrzeszającym młodsze pokolenia konsumentów.

Szczegółowe targetowanie

Będziesz trafiać do takich osób do jakich chcesz

Mierzalność wyników

Będziesz znać efekty prowadzonych działań

Wybór swojego celu reklamowego

Będziesz móc wybrać jaki efekt chcesz osiągnąć

Zasięg i sprzedaż

Będziesz się rozwijać markę i generować sprzedaż

Dla kogo kampanie TikTok Ads?

Dla branż lifestyle i nie tylko

Dla tych którzy budują swój wizerunek

Dla tych, którym zależy na młodszych klientach

Dla tych, którzy chcą zwiększyć świadomość marki

W Polsce TikTok liczy aż 7,5 miliona użytkowników – to nowy kanał reklamowy, który z powodzeniem możesz wykorzystać do zwiększenia świadomości istnienia marki, generowania ruchu na stronie czy zwiększania przychodów. Kampanie TikTok Ads to nie tylko sposób na zwiększenie oglądalności konta i poszczególnych filmów, ale i generowania innych wartościowych konwersji na których Ci zależy. 

Czy TikTok jest dla każdej branży? Niekoniecznie. Całkiem możliwe, że Twoja marka nie wpisuje się w rozrywkowe treści i nie chce być kojarzona w ten sposób. Nie mniej jednak na portalu coraz częściej spotyka się profile o poważnych tematykach jak chociażby coaching czy psychologia. Potencjał działań reklamowych jest ogromny tak jak ogromny jest zasięg tego medium. Warto zwrócić uwagę na fakt, że ponad 66% badanych użytkowników spędza na nim ponad godzinę dziennie. Mimo, że to medium jest kojarzone z młodzieżą to w Polsce zdecydowana większość użytkowników jest pełnoletnia. Według badań OpenMobi 2021 r TikTok w Polsce to w większości pełnoletni użytkownicy z których aż 80% stanowią kobiety.

  • 34% – 13 – 17 lat
  • 40% – 18 – 24 lata
  • 20% – 25 – 34 lata
  • 5% – 35 – 44 lata
  • 0,5% – 45 – 55 lat
  • 0,5% > 55 lat
Najczęściej wybierany

Podstawowy audyt marketingu

Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe


analiza otoczenia i konkurencji firmy

analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT

analiza komunikacji marketingowej

analiza Social Media

analiza użytkowników

efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja

dotarcie do grupy docelowej

jakość strony www UI/UX

podstawowy audyt SEO
identyfikacja luk marketingowych

identyfikacja luk marketingowych


Konkretne rekomendacje

Multiwymiarowy audyt marketingu

Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe


analiza otoczenia i konkurencji firmy

analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT

analiza komunikacji marketingowej

efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja

analiza płatnych działań reklamowych

analiza działań organicznych (w tym Social Media)

multiwymiarowa analiza użytkowników

analiza strategii marketingowej

audyt SEO

analiza produktowa

analiza zachowań użytkowników

analiza ścieżki zakupowej

identyfikacja luk marketingowych


Konkretne rekomendacje

Audyt Social Media

Analiza Twoich
profili społecznościowych


analiza statystyk

atrakcyjność kreacji

analiza techniczna kanału
analiza działań płatnych

analiza działań płatnych

atrakcyjność i jakość komunikacji

zgodność komunikacji z celami biznesowymi

dotarcie do grupy docelowej

zaangażowanie użytkowników

dotarcie do grupy docelowej


Konkretne rekomendacje

Doświadcz korzyści TikTok Ads

siła zasięgu do generowania efektów

Kampanie TikTok Ads pozwalają dobrać grupę odbiorców dopasowaną do Twoich potrzeb. Możemy nie tylko targetować po wieku czy lokalizacji, ale i wykorzystywać inne czynniki czy zainteresowania odbiorców. Możesz docierać nawet do osób podobnych do Twoich klientów wykorzystując targetowanie niestandardowe!

kampanie tiktok ads