Audyty marketingowe
Napisz do mnie, a pomogę Ci dostosować idealny plan działania do Twoich potrzeb biznesowych. Zdobądź spersonalizowane wsparcie i osiągnij wyższy poziom sukcesu w realizacji swoich celów!
Czym jest audyt marketingowy?
To szczegółowa analiza prowadzonych przez Ciebie działań marketingowych. Dzięki niej zyskujesz konkretne informacje co robić by osiągnąć swoje cele. Oferuję 3 rodzaje audyty – w zależności od obszerności Twoich potrzeb. Poznasz je na dole strony!
Chcesz zwiększyć ilość zamówień lub kontaktów klientów?
Czujesz, że Twoje działania marketingowe są nieefektywne?
Nie wiesz co robić a konkurencja Cię wyprzedza?
Brak Ci pomysłów co jeszcze możesz zrobić ze swoim marketingiem?
Potrzebujesz konkretów a nie oklepanych frazesów marketingowych?
Średnie wyniki poprawy marketingu u moich klientów
liczba sprzedaży
+36%
dotarcie do klienta
+49%
zwrot reklamy ROAS
+31%
koszt kliknięcia CPC
-14%
Wypełnij formularz a dopasuję najlepsze rozwiązanie do sytuacji w jakiej znajduje się Twój biznes
Co zyskasz dzięki audytowi?
4 razy
konkret!
Audyt to indywidualnie opracowane źródło wiedzy o Twoim marketingu.
Zyskujesz konkretne informacje o tym czego brakuje teraz w Twoim marketingu i co powinieneś zacząć robić by rozwijać swój biznes. Audyt to obszerne opracowanie przygotowane indywidualnie dla Twojej marki. Najdroższe w biznesie są koszty utraconych możliwości i niewykorzystanych szans a to właśnie je poznajesz po otrzymaniu audytu marketingowego.
Poznasz luki
w Twoim marketingu
Będziesz wiedzieć co musisz poprawić
Poprawisz efektywność swoich kanałów
Będziesz prowadzić skuteczniejsze działania
Zrozumiesz zachowania Twoich nabywców
Będziesz mieć lepszy wpływ na ich decyzje
Otrzymasz wskazówki jak skalować sprzedaż
Będziesz się rozwijać i budować siłę marki
Moje kompetencje marketingowe pomagają przedsiębiorcom rozwiązać problemy ze skalowaniem biznesu poprzez
wyeliminowanie ukrytych wyzwań w ich procesach
marketingowych
Dla kogo audyt marketingu?
Przedsiębiorcy szukający wzrostu sprzedaży
Przedsiębiorcy stojący w miejscu od dłuższego czasu
Przedsiębiorcy na początku drogi swojej marki
Przedsiębiorcy w konkurencyjnych branżach
Zastanawiasz się czy audyt marketingowy jest dla Ciebie? Czy to już pora aby dokonać takiej analizy? Jestem zdania, że inwestycja w poprawę biznesu to zawsze świetny pomysł. Jeśli właśnie czekasz na pierwszych klientów z sieci to niewątpliwie audyt pomoże Ci znaleźć wszystkie rzeczy których nie dopatrzyłeś a które warto usprawnić.
Drugą grupą osób, którym poleca się audyt marketingowy są przedsiębiorcy, którzy działają już jakiś czas na rynku ale potrzebują zweryfikowania swoich działań marketingowych. Szukają sposobów optymalizacji kosztów i wyciśnięcia jak największej liczby sprzedaży z napływającego ruchu.
Możesz wybrać rodzaj audytu dopasowany do Twoich potrzeb! Do wyboru masz:
- audyt podstawowy – najczęściej wybierana analiza działań marketingowych. Idealna opcja dla usług i małych sklepów.
- multiwymiarowy audyt marketingu – wybierany zazwyczaj przez sklepy internetowe lub duże marki z obszerną ilością danych do analizy
- audyt Social Media – dla każdego kto chce poprawić skuteczność swoich profili w mediach społecznościowych
Analiza marketingu pozwoli Ci dostrzec to czego sam/a nie widzisz!
Czym się wyróżniam jako specjalista?
Optymalizuję kompleksowo procesy marketingowe
Prowadziłam kompleksowo marketing lub zajmowałam się konkretnymi działami w różnego rodzaju przedsiębiorstwach – od e-commerce, przez agencję marketingową aż po usługi. Wiem jak działają procesy marketingowo – sprzedażowe dzięki temu potrafię poukładać poszczególne składowe marketingu w całość.
Podchodzę etycznie do współpracy dlatego otrzymujesz ode mnie analizę faktów zamiast słodkich i nic nie wnoszących bajek. Jestem osobą bardzo dociekliwą co sprawia, że rozkładam Twój biznes na najmniejsze czynniki i szukam sposobu na wykorzystanie ich w bardziej efektywny sposób. Można śmiało powiedzieć, że tworzę Twoją markę wspólnie z Tobą i patrzę na nią w perspektywie długofalowej. Czuję się odpowiedzialna za swoje działania więc zamiast prowadzić fabrykę współprac przyjmuję na siebie optymalną ilość projektów. Wszystko po to by oddać w Twoje ręce jak najlepiej dopasowane rekomendacje do wdrożenia.
Wykształcenie w specjalizacji Strategiczne Zarządzanie Marką.
8 letnie doświadczenie w usługach, e-commerce i agencji reklamowej.
Prowadzę różne rodzaje audytów marketingu
Podstawowy audyt marketingu
Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
analiza otoczenia i konkurencji firmy
analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT
analiza komunikacji marketingowej
analiza Social Media
analiza użytkowników
efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja
dotarcie do grupy docelowej
jakość strony www UI/UX
podstawowy audyt SEO
identyfikacja luk marketingowych
identyfikacja luk marketingowych
Konkretne rekomendacje
Multiwymiarowy audyt marketingu
Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
analiza otoczenia i konkurencji firmy
analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT
analiza komunikacji marketingowej
efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja
analiza płatnych działań reklamowych
analiza działań organicznych (w tym Social Media)
multiwymiarowa analiza użytkowników
analiza strategii marketingowej
audyt SEO
analiza produktowa
analiza zachowań użytkowników
analiza ścieżki zakupowej
identyfikacja luk marketingowych
Konkretne rekomendacje
Audyt Social Media
Analiza Twoich
profili społecznościowych
analiza statystyk
atrakcyjność kreacji
analiza techniczna kanału
analiza działań płatnych
analiza działań płatnych
atrakcyjność i jakość komunikacji
zgodność komunikacji z celami biznesowymi
dotarcie do grupy docelowej
zaangażowanie użytkowników
dotarcie do grupy docelowej
Konkretne rekomendacje
Doświadcz korzyści audytu marketingu
Jednorazowa inwestycja w długofalowe efekty
Inwestujesz raz a wyniki zbierasz długoterminowo. To wystarczający powód do tego by zrobić krok w stronę lepszego rozwoju swojego biznesu. Przekonałam Cię? Napisz do mnie!