Kampanie Google Ads
Generuj sprzedaż w swoim biznesie
Czym jest Google Ads?
To płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google. Możesz znać je też pod wcześniejszą nazwą czyli AdWords. Szacuje się, że blisko 1/4 wszystkich reklam w internecie pochodzi z systemu reklamowego Google Ads.
Zwiększaj ilość zakupów swoich produktów i usług
Zwiększaj świadomość marki i lojalność klientów
Przyciągaj ruch do swojej witryny
Zwiększaj współczynnik konwersji
Prowadź zaawansowany remarketing
Co zyskasz dzięki Google Ads?
jesteś tam gdzie twoi klienci
Zakupy przez internet to w dzisiejszym świecie norma. 95% polskich internautów korzysta z wyszukiwarki Google. Wiesz, że kampanie Google Ads wyłapują osoby o największej chęci zakupowej? Trafiasz do użytkowników, którzy właśnie szukają produktów takich jak Twoje!
System Google Ads pozwala na zastosowanie różnorodnych formatów reklamowych dopasowanych do potrzeb Twojego biznesu. Nie sposób zliczyć możliwych kombinacji ustawień, które można wykorzystać!
Odbiorcy o dużej chęci zakupowej
Będziesz skutecznie zdobywać klientów
Wysoka efektywność
Będziesz generować efekty i optymalizować koszty
Szybkie efekty sprzedażowe
Będziesz skalować swój biznes
Różnorodne formaty do wykorzystania
Dopasujesz kampanię do swoich potrzeb
Dla kogo kampanie Google Ads?
Dla tych co szukają szybkiej sprzedaży
Gdy chcesz intensywnego wzrostu marki
Gdy zależy Ci na efektywności
Dla praktycznie każdej branży
Jeśli szukasz sposobu na szybkie efekty sprzedażowe kampania Google Ads będzie dobrym wyborem. Możesz ją zacząć i przerwać w dowolnym momencie kontrolując tym samym swoje wydatki. Na koszty kampanii wpływa wiele zmiennych i jednym z ważnych czynników są tutaj wydatki ponoszone przez Twoich konkurentów, którzy walczą o tą samą grupę docelową. Budżet marketingowy powinien być dopasowany do celów jakie chcesz osiągnąć.
Kampanie Google Ads (wcześniej AdWords) to rozwiązanie, które umożliwi Ci dotarcie do Twoich potencjalnych klientów we właściwym miejscu i czasie. Można śmiało powiedzieć, że ten rodzaj reklamy jest dostępny dla większości przedsiębiorców.
Wysoki stopień dopasowania, liczne wskaźniki skuteczności i możliwość płatności wyłącznie za wyniki pozwala na efektywne zarządzanie budżetem reklamowym. Duża elastyczność umożliwia dotarcie do grupy docelowej za pomocą określonych czynników czy uczenia maszynowego. Wykorzystaj te możliwości do zdobywania klientów i stymulowania sprzedaży!
Podstawowy audyt marketingu
Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
analiza otoczenia i konkurencji firmy
analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT
analiza komunikacji marketingowej
analiza Social Media
analiza użytkowników
efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja
dotarcie do grupy docelowej
jakość strony www UI/UX
podstawowy audyt SEO
identyfikacja luk marketingowych
identyfikacja luk marketingowych
Multiwymiarowy audyt marketingu
Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
analiza otoczenia i konkurencji firmy
analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT
analiza komunikacji marketingowej
efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja
analiza płatnych działań reklamowych
analiza działań organicznych (w tym Social Media)
multiwymiarowa analiza użytkowników
analiza strategii marketingowej
audyt SEO
analiza produktowa
analiza zachowań użytkowników
analiza ścieżki zakupowej
identyfikacja luk marketingowych
Audyt Social Media
Analiza Twoich
profili społecznościowych
analiza statystyk
atrakcyjność kreacji
analiza techniczna kanału
analiza działań płatnych
analiza działań płatnych
atrakcyjność i jakość komunikacji
zgodność komunikacji z celami biznesowymi
dotarcie do grupy docelowej
zaangażowanie użytkowników
dotarcie do grupy docelowej
Doświadcz korzyści Google Ads
płacisz za efekty nie wyświetlenia
Kampanie Google Ads kocha się głównie z dwóch powodów. Po pierwsze pojawiasz się ze swoją ofertą wtedy kiedy ktoś szuka właśnie coś takiego jak ty posiadasz. Po drugie płacisz za przejścia na swoją stronę a nie wyświetlenia reklamy. To inwestycja w efekty przy jednoczesnej optymalizacji kosztów!