Kampanie TikTok Ads
Wykorzystaj siłę zasięgu do generowania wyników
Czym jest TikTok Ads?
To rodzaj płatnej reklamy, którą zwiększasz ilość wyświetleń na platformie społecznościowej TikTok. Świetna opcja dla marek z różnych branż. Wśród polskich użytkowników TikTok aż ponad 40% to osoby w wieku 18-24 lata.
Chcesz zwiększyć zasięg swojej marki?
Chcesz generować ruch na www?
Chcesz stymulować zakupy?
Chcesz docierać do młodszych (i nie tylko!) klientów?
Chcesz wpływać na świadomość marki?
Co zyskasz dzięki TikTok Ads?
realizuj cele marketingowe
Reklama na TikTok to sposób na precyzyjne dobieranie grupy odbiorców i realizowanie celów biznesowych za pomocą kreatywnych formatów reklamowych.
Wykorzystując siłę TikToka do ściągania ruchu na stronę internetową mamy możliwość sprowadzenia wartościowych potencjalnych klientów swojej marki. Różnorodne formaty dają marketerom możliwość stworzenia inspirujących i kreatywnych treści stymulujących do dokonania zakupu lub poznania nowej marki. Jako najczęściej pobierana aplikacja w 2020 TikTok stał się wysoko popularnym medium zrzeszającym młodsze pokolenia konsumentów.
Szczegółowe targetowanie
Będziesz trafiać do takich osób do jakich chcesz
Mierzalność wyników
Będziesz znać efekty prowadzonych działań
Wybór swojego celu reklamowego
Będziesz móc wybrać jaki efekt chcesz osiągnąć
Zasięg i sprzedaż
Będziesz się rozwijać markę i generować sprzedaż
Dla kogo kampanie TikTok Ads?
Dla branż lifestyle i nie tylko
Dla tych którzy budują swój wizerunek
Dla tych, którym zależy na młodszych klientach
Dla tych, którzy chcą zwiększyć świadomość marki
W Polsce TikTok liczy aż 7,5 miliona użytkowników – to nowy kanał reklamowy, który z powodzeniem możesz wykorzystać do zwiększenia świadomości istnienia marki, generowania ruchu na stronie czy zwiększania przychodów. Kampanie TikTok Ads to nie tylko sposób na zwiększenie oglądalności konta i poszczególnych filmów, ale i generowania innych wartościowych konwersji na których Ci zależy.
Czy TikTok jest dla każdej branży? Niekoniecznie. Całkiem możliwe, że Twoja marka nie wpisuje się w rozrywkowe treści i nie chce być kojarzona w ten sposób. Nie mniej jednak na portalu coraz częściej spotyka się profile o poważnych tematykach jak chociażby coaching czy psychologia. Potencjał działań reklamowych jest ogromny tak jak ogromny jest zasięg tego medium. Warto zwrócić uwagę na fakt, że ponad 66% badanych użytkowników spędza na nim ponad godzinę dziennie. Mimo, że to medium jest kojarzone z młodzieżą to w Polsce zdecydowana większość użytkowników jest pełnoletnia. Według badań OpenMobi 2021 r TikTok w Polsce to w większości pełnoletni użytkownicy z których aż 80% stanowią kobiety.
- 34% – 13 – 17 lat
- 40% – 18 – 24 lata
- 20% – 25 – 34 lata
- 5% – 35 – 44 lata
- 0,5% – 45 – 55 lat
- 0,5% > 55 lat
Podstawowy audyt marketingu
Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
analiza otoczenia i konkurencji firmy
analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT
analiza komunikacji marketingowej
analiza Social Media
analiza użytkowników
efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja
dotarcie do grupy docelowej
jakość strony www UI/UX
podstawowy audyt SEO
identyfikacja luk marketingowych
identyfikacja luk marketingowych
Konkretne rekomendacje
Multiwymiarowy audyt marketingu
Kampanie wizerunkowe i sprzedażowe
analiza otoczenia i konkurencji firmy
analiza silnych, słabych stron oraz szans i zagrożeń SWOT
analiza komunikacji marketingowej
efektywność pozyskiwanego ruchu i jego kompozycja
analiza płatnych działań reklamowych
analiza działań organicznych (w tym Social Media)
multiwymiarowa analiza użytkowników
analiza strategii marketingowej
audyt SEO
analiza produktowa
analiza zachowań użytkowników
analiza ścieżki zakupowej
identyfikacja luk marketingowych
Konkretne rekomendacje
Audyt Social Media
Analiza Twoich
profili społecznościowych
analiza statystyk
atrakcyjność kreacji
analiza techniczna kanału
analiza działań płatnych
analiza działań płatnych
atrakcyjność i jakość komunikacji
zgodność komunikacji z celami biznesowymi
dotarcie do grupy docelowej
zaangażowanie użytkowników
dotarcie do grupy docelowej
Konkretne rekomendacje
Doświadcz korzyści TikTok Ads
siła zasięgu do generowania efektów
Kampanie TikTok Ads pozwalają dobrać grupę odbiorców dopasowaną do Twoich potrzeb. Możemy nie tylko targetować po wieku czy lokalizacji, ale i wykorzystywać inne czynniki czy zainteresowania odbiorców. Możesz docierać nawet do osób podobnych do Twoich klientów wykorzystując targetowanie niestandardowe!